Metin2 Log Hatası (metin2.create_no_approprıate_device) Çözümü


Merhaba bu yazıda sizlere metin2 pvp  ' lerde ortaya çıkan metin2.create_no_approprıate_device hatasının çözümünü anlatacağım. 
Gördüğünüz bu hata genellikle windows 8 de uyumluluk sorunlarından karşılaşılmaktadır. Çözümü ise oldukça basittir. Aşağıdakileri yönergeleri takip edebilirsiniz.

ADIM 1:
Metin2 pvp serverler 'iniz packinde ki exe ye sağ tıklayıp uyumluluk sorunu gidermeye tıklayın.

ADIM 2:
Bir pencere açılacak ve sorunlar algılanıyor yazacaktır bir süre bekleyiniz.

ADIM 3:
Bir süre bekledikten sonra yukaradaki pencere karşınıza gelecek. Önerilen ayarları deneyine tıklayın.

ADIM 4:
Uyumluluk sorunlarınızı windows otomatik olarak algılayacaktır ve düzeltecektir. Yukarıdaki pencere karşınıza geldikten sonra "Programı Sına" butonuna tıklayınız. Oyununuz açılacaktır başarılya açıldıktan sonra kapatınız ve "İleri" butonuna tıklayınız.

ADIM 5:
Yukarıdaki  pencere açılacak "Sorun Gidericiyi Kapat" diyerek işlemi sonlandırabilirsiniz bundan sonra hata almadan oyununuzu açabileceksiniz.

Share on Google Plus

About Life

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder