Chip Logo CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndir

açıklama botton CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndir

CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndir

CHIP Adan Zye Network Egitim, dergisinin özenli ve temz bir çalışmayla hazırlayıp bizlere sunmuş olduğu network eğitim cd’sini .. Full Programlar İnndir kalitesi ile indirebilirsiniz.

Bu eğitimde sizlere ev veya ofisinizde kurup yönetebileceğiniz bir network (yani ağ)  için gerekli olan bütün bileşenleri, kablosuz ağ kullanımını, bilgisayarlar arasında dosya paylaşımını nasıl yapabileceğiniz gibi konulardaki gerekli bilgileri vermeye çalışacaktır. Eğer temel olarak dahil hiçbir bilginiz yoksa bu eğitim seti gerçekten çok işinize yarayacak demektir. Başlangıç olarak size yeterli olacağına emin olabilirsiniz.

Eğitimi izleyip bitirdikten sonra , iki bilgisayar arasında basitçe bağlantı kurabileceksiniz, kablosuz bir ağı yapılandırmasının nasıl olduğunu öğrenebileceksiniz, ücretsiz bir VPN bağlantısı kurabileceğiniz yazılımlar hakkında epeyce bilgi sahibi olacaksınız, kablolu ve kablosuz ağların farklarının ne olduğunu anlayacak hangisinin daha avantajlı olduğu konusunda bir karara varacaksınız, uzaktan bağlantı seçenekleriyle istediğiniz her yerden ev veya iş yerinizdeki bilgisayarınıza erişmek için yapmanız gerekenleri öğrenebilirsiniz. Ayrıca ağ konusunda size yardımcı olacak yazılımları tanıyabilirsiniz ve daha kapsamlı çalışmalar yapabilirsiniz.

Setin içerisindeki konuları sizlere kısaca liste halinde vereyim arkadaşlar;

  • Giriş
  • Ağ nedir?
  • Evinizde, İşyerinizde
  • Kolay Kurulum
  • Çapraz Bağlantı
  • Ağınızı Genişletin
  • Hızla Paylaşın
  • Kablo Yapısı
  • İki Bilgisayar Arasında Bağlantı Oluşturmak
  • İki Bilgisayar Arasında Bağlantı Oluşturmak Uygulama
  • Birkaç Bilgisayar Arasında Ağ Oluşturmak
  • Kablolu Bir Ağ Yapılandırmak
  • Kablosuz Ağı Yapılandırmak
  • Kablosuz Bağlantı ve Güvenlik
  • VPN
  • Erişimi Denetlemek
  • Uzaktan Bağlantı
  • Ücretsiz VPN
  • Ağa Kablo ile Bağlanmak
  • Kablosuz Bağlantı ile Ağa Bağlanmak
  • Kablolu ve Kablosuz Ağların Farkları
  • Kablosuz Ağ Gereksinimleri
  • Kablosuz Ağ Kartı
  • Access Point (Erişim Noktası)
  • Repeater (Tekrarlayıcı)
  • İnternet Bağlantısı Çeşitleri
  • ADSL Bağlantısı
  • VDSL ve Kablo İnternet
  • Router Yönetimi
  • DHCP Sunucu
  • DNS Sunucu
  • MAC Adresi
  • Mac Filtrelemesi
  • SSID
  • Ping
  • Ping Uygulama
  • Pathping
  • Ipconfig
  • Ipconfig Uygulama
  • Nslookup
  • Çalışma Grubu
  • Dosya Paylaşımı
  • İnternet Erişimini Denetlemek
  • Ağ Güvenliği
  • Güvenlik Duvarı Ayarları
  • NAT
  • Port Yönlendirme

CHIP Adan Zye Network Egitim hepiniz denemelisiniz.

görsel button CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndirCHIP Adan Zye Network Egitimi Ekran görünütüsü 1 1024x743 CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndirCHIP Adan Zye Network Egitimi Ekran görünütüsü 2 1024x790 CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndirCHIP Adan Zye Network Egitimi Ekran görünütüsü 3 1024x799 CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndirCHIP Adan Zye Network Egitimi Ekran görünütüsü 4 1024x789 CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndirCHIP Adan Zye Network Egitimi Ekran görünütüsü 5 1024x791 CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndir


Boyut: 150 mb

Sıkıştırma: Rar / Şifresiz

Tarama: Dr.Web CureIt / Durum Temiz

download button CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndir

megaconz CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndir yandexdisk CHIP Adan Zye Network Egitim Seti Full Hızlı İndir

Bu alana reklam verebilirsiniz!
468 x 60 Reklam Alanı