Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir

Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir

Chip Logo Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir

açıklama botton Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir

Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir

İnternette dogru adımlar atmanızı saglayacak popüler ve tanınan bir kişi olmanın yollarını anlatan şık ama bir o kadarda basit  eğitim setidir. Chip dergisinin olması onu ayır bir güzel ve popüler yapmıştır, popüler olmak istiyorsanız Chip’i örnek alın icon smile Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir Genel olarak setin içerisinde doğru konulara değinilmiş eğer bu seti 2009 yılında il çıktığında yada 2005 yıllarında izlemiş ve söylenenleri yapmış olsaydık şu anda internette gerçekten çok meşhurduk. Ama yıl olmuş 2014 bu saatten sonra büyük kapanmalar, sendelenmeler olacak ki bizlere ve sizlerede yol açılsın eksiden gerçekten çok kolaydı ama biz uğraşmıyorduk, şimdi gerçekten çok zor bu seferde ne kadar uğraşsak boş işe yaramıyor arkadaşlar kendinizi çok kasmayın bu durum için Chip eğitim seti ile pekbirşey elde edemezsiniz yani çok fazla beklenti içinde olmayın bir sürü Chip eğitim seti var ama pek bir işe yaramazla onu söyleyeyim sizlere, sonra küfür etmeyin . Ben Chipin ingilizce eğitim setlerini gerçekten çok yararlı buldum bunu söylemeden edemeyeceğim ona mutlaka bakmanızı öneririm sizlere. Bu setin içerisinde yer alan başlıkları da aşağıda sıraladım sizlere, başlıkların altında facebook, kişisel gelişim, internet teknolojilerinden, büyük sitelerden, wikipedia, linux, youtube, kendi web sitenizi yapmanız gerektiğinden bunun için fotoğraflarınızı ve videolarınız paylaşmanız gerektiğini, google’ ın servislerinden bahsedilmektedir  Yıl 2005, 2006 olsaydı eğer hemen bir ekip kurar çalışmaya başlardım, bir wrez, bir sosyal paylaşım, bir forum, bir dizi film sitesi ne olursa artık yada bunların hepsi dahilinde facebook sayfası, twitter hesabı vs. vs bunların bir çoğunu açara bir köşeye koyar şimdide keyfini sürerdim ama nerde bunlar eskide kaldı her yer sayfa oldu, site oldu meşhur olanlar batanlar oldu ve piyasa şmdi dahada kızgınlaştı eskiden bu kadarda değildi.Eskiden herşey güzeldi be brütüs.

  • İnternetin Yıldızı Olun
  • Merak ettiniz mi?
  • Kendinizi gösterin
  • İnternete taşının
  • Fotoğraflarınızı paylaşın
  • Dokümanlarınıza ulaşın
  • Videolarınızı paylaşın
  • Dosyalarınızı depolayın
  • Online işletim sistemi kullanın
  • Ulaşılabilirliğinizi artırın
  • Dijital değeriniz önemlidir
  • Yıldızlığa doğru adım atın
  • Tebrikler

Boyut: 40 mb

Sıkıştırma: Rar / Şifresiz

Tarama: Dr.Web CureIt / Durum Temiz

download button Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir

yandexdisk Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir firedrive.com  Chip İnternetin Yıldızı Olun Eğitim Seti Full Hızlı İndir

Share on Google Plus

About Life

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder