ingilizce karikatür 132 Günde ingilizce Eğitim Seti Full Hızlı İndir

açıklama botton 132 Günde ingilizce Eğitim Seti Full Hızlı İndir

132 Günde ingilizce Eğitim Seti Full Hızlı İndir

Keşke ülkemizde ingilizce öğrenmek karikatürdeki kadar komik ve bir o kadar da anlamlı olsa.. Ne yazıkki ingilizce zorunlu hale getirilmesi ve her yata insanların eline kolayca öğrenme şansı geçmesinden dolayı o kadar da çekici gelmiyor insanımıza, tabi birde sırf gramerle öğretmeye çalışmak var eğer ülkemizde öğretilen ingilizceyi tam anlamıyla öğrensek ingiltereden kesin ödül alırız. Bir turizmci olarak o kadar gramere düşkün konuşan insan çok az tanıdım ki onlarda tabi ki öyle forslu yani önemli insanlar.  Öğrenin ama gramere çok takılmayı arkadaşlarınızla sürekli ingilizce konuşun dil kolay unutulur arkadaşlar ben şuan da turizm sektöründe değilim 3 4 yıldır konuşmaya konuşmaya unuttum gerçekten dili konuşmazsanız unutursunuz. Boşu boşuna kurslara para dökmeyin size hiç bir yararı olmayacaktır evde de öğrenebilirsiniz bunu öncelikle arkadaşlar kelime ezberi çok fazla kelime ezberlemelisiniz arkadaşlar, bide bizde bir kavram vardır dil dile değmeden öğrenilmez kesinlikle doğrudur ama dili en iyi öğrenmenin şekli dilini öğrenmek istediğiniz ülkede yaşamaktan geçer. Bir de ingilizce eğitim seti. Şimdi sizlere bir soru soracağım.

Ülkemizde ki Eğitim  Sistemleri İle İngilizce Öğrenmek Mümkün mü?

Benim cevabım kesinlikle mümkün değil. Çünkü yıllarca o kursa gideceksiniz milyonlarca para vereceksiniz daha sonra öğrendiğiniz zannedeceksiniz  ama sonuç hep aynı öğrenemeden geri geleceksiniz. Çıkın sokağa bir dil kursunun reklamını mutlaka ama mutlaka göreceksiniz. Mutlaka kursa giden tanıdıklarınız vardır etrafınızda. Eğer bu kurslar gerçekten etkili olsaydı onlar hakkında fazlasıyla başarı öyküleri duyardınız, ama başarısızlık öyküleri daha fazla.

Kurumlardaki düşünce şu: öğrenci ne kadar çok kursa gelirse o kadar fazla para ödeyecek bende kazanacağım. Düşünün 180 saatlik başlangıç kurunda renkleri sayıları günleri alfabeyi falan ezberliyorsunuz. Yaklaşık 6 ay bunları ezberlemekle geçiyor.  Sonraki 6 ay bunları pekiştiriyorsunuz bak bak pekiştiriyorsun. 1 sene geçiyor elinizde renk demeti 26 harflik bir alfabe haftanın günleri.. “ İstanbul’a gitmiştim” cümlesini kurabilmeniz için 1 yıl beklemeniz gerekiyor. Onun yerine 1 yılda evde 10.000 kelime ezberler evdekilerle olmadı kendi kendinize konuşarak ingilizce öğrenirsiniz.

ingilizce Eğitim Seti aşağıda vereceğim linklerde dir indirip bakabilirsiniz.


Boyut: 6 mb

Sıkıştırma: Rar / Şifresiz

Tarama: Dr.Web CureIt / Durum Temiz

download button 132 Günde ingilizce Eğitim Seti Full Hızlı İndirmediafire.com  132 Günde ingilizce Eğitim Seti Full Hızlı İndiryandexdisk 132 Günde ingilizce Eğitim Seti Full Hızlı İndir