Zihin Geliştirme Eğitim Seti Zihin Geliştirme Eğitim Seti Full Hızlı İndir açıklama botton Zihin Geliştirme Eğitim Seti Full Hızlı İndir

Zihin Geliştirme Eğitim Seti

Zihin Geliştirme sizin için hazırlamış olduğumuz zihin geliştirme eğitim setinde beyin, öğrenme, kendi kendine öğrenme ile ilgili bilgileri toplamaya ve sizlere sunmaya çalıştığımız bu konu sitemizin faaliyete geçmesine ön ayak olacak ilk konumuzdur. Bu eğitim setinde zihninizi geliştirmenizi sağlayacak sorular, oyunlar  gibi uygulamalar bulunmaktadır ve bu uygulamalar sayesinde, kendinizi testler ve uygulamalar yardımıyla değerlendirebilirsiniz.  Bu eğitim seti sayesinde bilgiyi daha hızlı ve kolay kullanabilirsiniz. Eğitim setinin yaralı olabilmesi için mutlaka bu sette size öğretilen bilgilerin sürekli olarak tekrarlanması ve aklınızda kalacak bir şekilde dinlemeniz gerekmektedir. Sette size söylenenleri eksiksiz bir şekilde yerine getirdiğinizde gerçekten setin işe yaradığını göreceksiniz. Daha sonra etrafınızdaki insanlara farklı davrandığınız ve size onların düşüncelerinin farklı gelmeye başladığını farkedeceksiniz. Bu eğitim setini fullprograminndir.com adresinden indirme şansına sahipsiniz ve kaçırmamanız gereken bir fırsat mutlaka arşivinizde bulunması gereken bir eğitim seti olduğuna inanıyorum.  Ben sizlere bu eğitim setini hızlı bulut sunuculardan biri olan mega.co.nz ile indirme fırsatını vermekteyim, eğer yararlı olduysam ne mutlu bana lütfen bir yorum bırakmayı çok görmeyin ve arkadaşlarınıza tavsiye edin… Fullprograminndir sizlere kaliteli bir şekilde hizmet vermeye devam etmek için kurulmaktadır ve bu yazı bizim ilk yazımızdır arkadaşlar bana ve herkese hayırlı ve uğurlu olması dileğiyle. Sitemize hoş geldiniz. Dosyalarımız yükleyeceğimiz siteler şu şekildedir; mega.co.nz, yandexdisk, mediafire, firedrive, mail.ru, turbobittir. Bunun dışında piyasaya çıkan hızlı ve kolay indirme olanağına sahip sitelere dosyalar mutlaka yüklenecektir. Bu işi neden yapasın diye soracak olursanız hobi ileride de getirirse ufak tefek  gelirler. Zihin Geliştirme Eğitim Seti Full Hızlı İndir.

İçindekiler:

Beyin

Beyin nedir?

Beyin yapısı

Beyin hücreleri

Beyin Dalgaları

Bellek Belleğin yapısı

Belleğin çalışma sistemi

Bilgilerin bellekte uzun süre kalmasıyla ilgili teknikler

Öğrenme Öğrenme nedir?

Öğrenme Stili

Öğrenme Stratejileri

Öğrenmeyi engelleyen faktörler

Bellek geliştirici Sorular ve Oyunlar

Öğrenme kapasitenizi artıran müzikler


Boyut: 200 mb

Sıkıştırma: Rar / Şifresiz

Tarama: Dr.Web CureIt / Durum Temiz

download button Zihin Geliştirme Eğitim Seti Full Hızlı İndir megaconz Zihin Geliştirme Eğitim Seti Full Hızlı İndir

Bu alana reklam verebilirsiniz!
468 x 60 Reklam Alanı