Karşı Tarafın IP Adresini Bulmak | Goo.gl ile

Merhaba arkadaşlar belirli sebeplerden dolayı karşı tarafın IP adresini öğrenmek istiyor olabilirsiniz.
İnternette skype ile bulma cmd ile bulma gibi birçok yöntem var bunlarla uğraşmaya hiç gerek yok ben bugün sizlere en kolay yöntemi anlatacağım.
Bu yöntemi hem bilgisayardan hemde mobil cihazlardan uygulayabilirsiniz.
Nasıl yapılıyor ?
Öncelikle siteye girip “Enter a valid URL or tracking code…” yazan yere kurbanın yönlendirileceği siteyi yazıyoruz ve Create URL butonuna basıyorsunuz.Ben o bölüme http://furkanuysal.com yazdım.
grabify-ip-bulma1
Daha sonra aşağıdaki gibi bir sayfa açılacak bu sayfadaki yazıların açıklamaları :
Original URL : Yönlendirilecek URL Adresi
New URL : Kısaltılmış link (bunun yerine goo.gl link kullanmanızı tavsiye ediyorum.)
Google URL : Goo.gl ile kısaltılmış adrestir bunu kullanmanızı öneriyorum ve facebook’da paylaşırken önizlemeyi kaldırın.
Link Shorteners : Sağdaki “Click here to see the list” butonuna basarak açılan bölümde linki ayrıca adf.ly bit.ly gibi siteler ile kısaltabilirsiniz.
Access Link : Bu sizin kurbanınızı takip edeceğiniz bölümdür.Bu link’den kısaltmış olduğunuz linke tıklayan kurbanlarınızın IP adreslerini görebilirsiniz.
*** Hide Bots Seçeneğini Aktif Edin Yoksa Facebook Botları’nın da IP Adresi Görünür. ***
grabify-ip-bulma2
Evet arkadaşlar ben deneme yapmak için oluşturduğum url’ye tıkladım ve hide bot’s seçeneğini işaretledim.
Aşağıda gördüğünüz gibi IP adresi ve tarayıcı bilgileri açıkca gözüküyor.
grabify-ip-bulma3

Siteye Gitmek İçin Tıklayın – Yorum Yapmayı Unutmayın 

Share on Google Plus

About Life

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder